rianneinmalawi.reismee.nl

enerverende week

Hoi allemaal,

Even snel een korte update, de rest komt z.s.m. maar ik heb al zo lang niets van me laten horen!

Dinsdag is mijn moeder geopereerd, zoals jullie misschien weten. Wat een dankbaarheid om dan te horen dat alles goed is gegaan! Het maakt de afstand echt wat minder groot om te weten dat God bij jullie en ons Dezelfde God is!
Woensdagmiddag heb ik de sleutel van m'n huisje gekregen. Het was een verschrikkelijke stofbende, dus alles eerst goed gecleand. Verhuizen lukte woensdag dan ook niet meer, dus heb ik gisteren alles verhuisd. Aron en Neelke hadden het geweldig naar hun zin, want nu konden ze twee dagen helpen;)
En ik hoor net dat de container om een uur of 12 is gearriveerd, dus dat is ook geweldig! Lang naar uitgezien!Ga zo even kijken bij Tjerk en Marieke of ik nog wat kan gaan doen daar.

Foto's volgen z.s.m, dan moet ik wel buiten zitten, omdat dan m'n internet beter is voor het uploaden van de fotos!

Groetjs!

Reacties

Reacties

Ditty

Wow, de container en verhuisd! Dat is erg goed nieuws! Ik bel je snel!
Liefs Dit

Annette

Lieve Rianne,

Wat een goed nieuws allemaal... Dank aan God!
Veel plezier in je nieuwe huisje. Ga je de lampionnenlamp ophangen:) Wij zitten nog steeds met een peertje haha.

Dikke knuffel Annette

Ps. In augstus hoop ik je te gaan zien... De reis gaat door!!:):)

Ditty

Hey Rian,
kun je dat wel aan, zo'n stormloop van bezoek in augustus?! Leuk dat Annet ook komt hé?
Kreeg je niet aan de lijn:(
Maar inderdaad,
in Hem verbonden!
Liefs je sestra
PS ik heb ff een dagje je laarzen geleend toen de mijne naar de schoenmaker waren... haha... alles kwijt in verhuisdozen:)... niet boos worden....

Elise

Ha Rie,

Wat super om dit te lezen; en je moeder waarmee het 'goed' gaat en jij je nieuwe onderkomen én Annette die komt (dat had ik nog niet gehoord). Super meid! Ik ben heel blij voor je!
Ik mail straks ff momenten waarop we kunnen skypen van de week, heb ik zin in!

liefs lies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!