rianneinmalawi.reismee.nl

Gastblog Klazine

Een eigen blog komt er aan, bij deze ééntje van Klazine.
Een beetje lang geleden, maar dat internet hier... Ik kom eindelijk weer op m'n blog, heb er tot nu toe nog niet op gekund. Excuses dus.

Dus bij deze een verhaaltje van Klazine, ik zal ook nog mijn eerste verhaal, dat ik wel naar een aantal heb gemaild, er nog opzetten (al is dat wel een maand geleden:) ) Binnenkort dan weer een update, als alles meezit:)

Groetjes

Hallo allemaal,

Ik ben Klazine, het zusje van Rianne. Ik ben 3 weken in Malawi geweest, om te zien waar Rianne woont en leeft. Ik viel van de ene verbazing in de andere.

Wist je bijvoorbeeld dat je geen stap kunt zetten zonder oranje voeten te krijgen van het stof?

Wist u dat je soms 2 uur over pannenkoeken bakken doet, omdat de stroom elke vijf minuten uitvalt?

En wist je dat er 25 volwassenen, 4 kinderen, 2 levende kippen en minstens 100 kg bagage in een minibusje passen? (officieel voor 9 personen)

Wist u dat Malawianen al groeten als ze alleen maar denken dat ze je zien?

En dat als je komt logeren, je in hun eigen bed mag slapen. Zelf slapen ze dan in het huis van de buren…

Wist u dat ze 2 x per dag sima (maispap) eten?

Wist u trouwens dat je zover van huis op safari kunt om olifanten te spotten, en voor alles een oud-bleskensgraver tegen kunt kome. Voor iedereen die haar kent, ik moest de hartelijke groeten overbrengen van Marianne Hendriksen.

Wat was het ontzettend leuk om haar te ontmoeten. We hebben met haar, en nog andere Nederlanders de safari’s gedaan.

Wist u dat 20 dagen in Afrika om vliegen, en eigenlijk te weinig zijn om heel Malawi te zien.

Ik ga stoppen, de rest laat ik aan Rianne over.
Hartelijke groet, Klazine

Reacties

Reacties

marjan

Leuk om de beleving van Klazine te lezen. We kijken uit naar een berichtje van jou Rianne. Heb jij je draai weer een beetje gevonden?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!