rianneinmalawi.reismee.nl

terug naar Malawi

Nog twee nachtjes, dan is het zover. Ik hoop weer terug te gaan naar Malawi! Heel fijn om weer de mogelijkheid te hebben om daar het mooie werk van onderwijsvrijwilliger te gaan doen. Na alles wat er gebeurd is, ben ik God heel dankbaar dat ik deze kans weer krijg. Fijn als jullie weer mee willen lezen en leven via deze blog! De eerste 3 weken is Klazine er bij, die heeft er net zo veel zin in als ik... Samen inpakken is best gezellig:) Daarna hoop ik tot en met begin januari in Malawi les te geven aan de kinderen van de families Visser en van de Boogaart.

Reis je mee?

Groetjes!
Rianne

Reacties

Reacties

Gerdien Mol

Ha Rianne,

Een goede reis en een gezegende tijd gewenst!
Heel veel succes met el het werk!

Groetjes,
Gerdien

Ingrid

Gaaf Rianne, goeie reis en veel plezier met Klazine erbij :)

angeline

Ha Rianne,

een goede reis samen met Klazine.
Geniet van de weken met elkaar en daarna van het mooie werk dat je mag gaan doen.

Elise

Je weet dat ik helaas niet letterlijk met je mee kan reizen naar Malawi, daarom reis ik inderdaad graag op deze manier met je mee ;) Ik ga een trouwe lezeres worden van je blogs, dus ik zeg: schrijven maar Rian!! :)

Kristel

Lieve Rianne!
Ik wens je een hele goede reis en een fijne tijd ook samen met Klazine. Ik wens jou en jullie van harte Gods zegen toe! In het mooie werk wat je daar mag gaan doen. Hij zegene jullie!

Miranda

Lieve Rianne,

Ik wens jou en Klazine een paar mooie weken in Malawi, en voor daarna wens ik je heel veel succes in dit mooie werk. Maar bovenal wens ik je Gods zegen in dit alles toe. Hij is altijd bij je!

Liefs Miranda

Miranda

Lieve Rianne,

Ik wens jou en Klazine een paar mooie weken in Malawi, en voor daarna wens ik je heel veel succes in dit mooie werk. Maar bovenal wens ik je Gods zegen in dit alles toe. Hij is altijd bij je!

Liefs Miranda

marjan

Ha Rianne,

We hopen inderdaad zo met jullie mee te reizen. Voor nu een hele goede reis en een behouden aankomst in Malawi.

Groetjes van Kees en Marjan

Margriet

Zijn jullie inmiddels aangekomen? Beide een fijne tijd toegewenst.
Klazine een goede vakantie. En Rianne, .. in je werk.
Het is voor ons ver weg, maar 'k lees je belevenissen graag mee.
Mijn advies: korte stukjes en wat vaker bloggen i.p.v. lange verhalen en minder vaak ...
Bedenk: een advies hoef je niet over te nemen :-)

Liefs,
Margriet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!